Tuesday, April 24, 2012

Assalamulaikum .....


Hyezzz !!!!!! ... Hidup aku sprti mainan .... 
bile ko nux ko belai aku tpi bile ko da bsan dgn aku 
ko buang ak cm smph .... tpi aqu ttp kuatkan semangat aku 
untuk hadapi masalah niey semua.....
betol ckp kawan-2 aqu .. si dye akn mcj aq utk cple blik...
tpi aq hanye berkata 'MAAF' aku bkn yg terbaik utk si dye ...
aku xley tme ko bkn krne aku da ad yg bwu tpi ak xnk aty aku hncr lg.. L
cukup lhaa dgn niey smua ..... mmg ssh utk kiter tgglkn sse0wg yg kiter sygkn ..
tpi iaitu jew jaln yg trbaik bg aku...
lbh baex k0 cri jew 0am yg lbh baex dari aku... L
aku mmg xsngke yg ko mcj aku 2tk cple blex ...
lw ko sygkn ak ko lpskn aku...
aku blh id0p tnpe ko .... L
lw ad jodoh kiter ad laa...
lw mmg da xde nuc bt cm ne lg kn .. J

No comments:

Post a Comment