Saturday, April 28, 2012

tolong kuat kan aku..

Assalamulaikum semua...


Ya Allah kenapa dengan hamba mu niey Ya Allah ??? bile semua 0am tnye aku sal dye aku xley kuat kan prsaa aku kt dye ?? kenape ??!!!! bile abg kesygn aku tnye aku ngis lagi .. tapi aku xnux dye thu yg aku ngh sedih ... aku mmg da xkuat lagi ya allah ... aku xley tipu diri aku .. tlg la kuat kn iman aku ya allah... setiap mlm aku sllu mngis rndu kn si dye ... ak xsnggp lagi dgn smua nim ... abg aku jew yg faham semua nim ... ye je ley bt aku tnang ... semua 0am aku sayang xfhm dgn keadaan aku skrg ...
aku da xde cpe2 yg nux dgr luahn prsaan aku .. sape lagi yg nux dgr lw bkn abg aku 2 ???
aku sayang dye ya allah ... maaf kn adeq ye abg .. adeq mmg xkuat lagi ... abg s0wg je ley tlg adeq ..
pliz tlg adeq jdy gurl yg kuat ...hmmmm :'( .. bye ..:'(

No comments:

Post a Comment